سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویژگی های بارز مشاوره روانشناسی آنلاین

در مشاوره روانشناسی آنلاین ارتباط متخصصان با مراجعان، از طریق وسایل ارتباطی الکترونیکی انجام می گیرد.

مشاوره روانشناسی آنلاین برای ساختن خانواده‌ای بهتر در زمینه های مختلف از جمله: ارتباط زوجین، حل مشکلات خانوادگی، ارتباط موثر با فرزندان و سایر مسائل خانوادگی به خانواده ها مشاوره می دهد. همچنین مشاوره های آنلاین می تواند در زمینه های مختلف کسب و کار نیز ارائه شود.

مشاوره روانشناسی آنلاین

در مشاوره روانشناسی آنلاین، مشاوران با تکیه بر تجربیات چندین ساله خود راهکارهایی عملی به مراجعان ارائه می دهند تا بتوانند هر چه بهتر مشکلات خود را حل کنند. 

متخصصان اقدام به آموزش تکنیک ها و مهارت هایی می کنند. این آموزش ها باعث می شود تا شما در برابر چالش ها و مشکلات پیش رو بتوانید بهترین راه حل را پیدا کنید. مشاوره آنلاین یکی از بهترین روش های مشاوره گرفتن در مواقع اضطراری می باشد.

مسائل مطرح در مشاوره روانشناسی آنلاین

در تمامی مسائلی که شما دچار مشکل شده‌اید، می توانید از مشاوره روانشناسی آنلاین کمک بگیرید. 

در مشاوره آنلاین موضوعاتی همچون روابط بین فردی، چالش ها و مشکلات قابل حل مطرح می گردد. البته برخی از مسائل از اهمیت بیشتری برخوردارند و نیاز به جلسات حضوری دارند، که در آن صورت به شما اعلام می شود. برای مثال مشکلاتی که شامل بیماری ها و اختلالات روانی می باشد، رفع آن ها بایستی از طریق مراجعه حضوری صورت گیرد.

مشاوره آنلاین

مزایای مشاوره روانشناسی آنلاین در مقایسه با مشاوره حضوری

  • رفع مشکل عدم توانایی حضور در جلسات

 مشاوره آنلاین به شما این امکان را می دهد تا در کوتاهترین زمان ممکن با مشاور و متخصص در ارتباط باشید و مشاوره آنلاین را انجام دهید. ولی در مشاوره حضوری امکان دسترسی سریع به مشاور متخصص، در بهترین حالت ممکن چندین روز معطلی به همراه دارد.

  • بهره بردن از مشاوره آنلاین در مقایسه با مشاوره حضوری برای شما در وقت، زمان و همچنین هزینه مقرون به صرفه خواهد بود.

قیمت مشاوره در خارج از کشور در مقایسه با داخل گرانتر است، زیرا نوعی صادرات فرهنگی محسوب می شود.

و به طور کلی وقتی جنسی صادر می گردد، مطابق کشور مقصد قیمت گذاری می شود.

  • امکان دسترسی از هر مکانی در مشاوره آنلاین وجود دارد، (از روستاهای مرزی تا کشورهای فرامرزی) در صورتی که مشاوره حضوری این امکان را ندارد.
  • دسترسی در هر زمانی از شبانه روز به مشاور، حتی در ایام تعطیل نیز از نکات مهم مشاوره آنلاین است. 
  • برطرف کردن مشکل عدم علاقه به جلسات حضوری

در مشاوره روانشناسی آنلاین شما می توانید در یک فضای امن و خصوصی، مسایل خود را در میان بگذارید بدون این که لازم باشد کسی متوجه شود.

  • رفع مشکلات سطحی

برخی از افراد دارای مشکلات سطحی هستند و ترجیح می دهند به جای آن که زمان خود را صرف جلسات حضوری کنند، با مشاوره آنلاین مشکلات سطحی خود را حل کنند.

مراجعه به مشاوره روانشناسی آنلاین

بایستی پذیرفت همه ما در برهه ای از زمان نیاز به کمک و مشاوره شخص یا اشخاصی برای پیشبرد زندگی مان در زمینه های گوناگون هستیم. مشاوره باعث می شود تا در آینده متحمل ضررهای جبران ناپذیر نشویم.

 

برای دریافت مشاوره روانشناسی آنلاین می توانید به سایت دکتر علوی اعتماد کنید و از تخصص یک مشاور حرفه ای برای رفع مشکلات کمک بگیرید.

منابع: 

wikipedia

drraminalavi

nhs